Duhovna riznica 26.06.2025 | 09:21

ŠOKANTNI PODACI VELIKOG ISTRAŽIVANJA! Ovo niko nije očekivao - stav mladih iznenadio sve: "To je izvanredno"

Slika Autora
Izvor: Religija.rs
ŠOKANTNI PODACI VELIKOG ISTRAŽIVANJA! Ovo niko nije očekivao - stav mladih iznenadio sve: "To je izvanredno"
Credit: mct / Zuma Press / Profimedia, shutterstock.com/dubassy

Rezultati su prevazišli sva očekivanja - čak 60 posto ispitanika izjavilo je da prati hrišćansku televiziju, sluša hrišćanske radio stanice i podkaste, čita hrišćanske portale, koristi hrišćanske društvene mreže i prati sadržaje sa hrišćanskih "YouTube" kanala.

Novo istraživanje pod nazivom "Stanje hrišćanskih medija“ pokazalo je da se oko dve trećine Amerikanaca u nekom obliku obraća hrišćanskim medijima,  a najviše interesovanja pokazuje upravo omladina, prenosi sajt Crosswalk.com.

Istraživanje je sprovedeno 2025. godine, a u njemu je učestvovalo više od 2.000 odraslih Amerikanaca. Projekat su zajednički realizovali hrišćanska istraživačka organizacija "The Barna Group" i Međunarodna asocijacija evanđeoskih hrišćanskih medijskih stvaralaca (NRB).

Da li smatrate da hrišćanstvo treba da bude više zastupljeno u medijima

Anketa

Rezultati su prevazišli sva očekivanja - čak 60 posto ispitanika izjavilo je da prati hrišćansku televiziju, sluša hrišćanske radio stanice i podkaste, čita hrišćanske portale, koristi hrišćanske društvene mreže i prati sadržaje sa hrišćanskih "YouTube" kanala.

- Očekivao sam da je interesovanje veliko - ali 60 posto ispitanika? To je sjajno, zaista izvanredno! - izjavio je direktor i predsednik NRB-a, Troj Miler, u intervjuu za televizijsku mrežu CBN.

On je dodao da je ključno saznanje ovog istraživanja to da ljudi zaista obraćaju pažnju na hrišćanske medije i da aktivno traže duhovnu podršku i nadu.

- Kada ih pitamo zašto prate hrišćanske medije, najčešći odgovor je: "Zato što tražimo podršku i nadu".

Posebno zanimljiv podatak je da se 64 posto pripadnika tzv. generacije Z (rođenih otprilike između 1997. i 2012. godine) i 58 posto milenijalaca (rođenih između 1981. i 1997.) aktivno registruje i koristi hrišćanske društvene mreže.

Prema rečima Troja Milera, ovi rezultati pobijaju uvreženo mišljenje da su hrišćanski mediji namenjeni prvenstveno starijoj populaciji. Naprotiv, mlađe generacije su pokazale najveću aktivnost.

- Zapanjujuće je da su najaktivniji korisnici hrišćanskih medija upravo dve najmlađe starosne grupe američkog stanovništva. Mislim da to jasno pokazuje da je naša omladina u potrazi i to duhovnoj - zaključio je Miler.

Takođe, u zvaničnom saopštenju navodi se da 66 posto ispitanika smatra da su hrišćanski mediji „korisni“ i "vredni poverenja“.

BONUS VIDEO: Popadija Višnja Kostić o životu pod lupom Crkve i Boga!